sofia är borta.... mitt liv är typ borta

Känns ungefär så! Vi som brukar prata i telefonen varje kväll.
Nu blir vi utan det i en hel vecka... Hur känns det tror ni?
Inte bra...

Och idag när jag var och tränade så kom jag på massa saker
som jag skulle säga till dig käre fina Sofia. Kanske ska jag köra
frågorna här istället och hoppas på ett svar inom en snar framtid?!
Tror nog det..... För annars kommer jag inte kunna sova inatt.

1. Vad fick du göra på din uppkörning igår?
(du nämnde aldrig det... Besviken)

2. Fick du i all packning i den lilla resväskan?

3. Gick solstingen över?
(du kommer garanterat få mer)

4. .......... (minns inte det andra jag skulle fråga)

5. Hur går det mellan delfinen & valen? ♥

 en liten parantes. Jag är ledsen att vi inte kunde pratas i telefon innan planet lyfte.
Men jag såg dig, Sandra och flygplanet högt uppe i luften... Vikande,
ni vinkade dock inte.... Skrek iallafall och önskade en TREVLIG RESA!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha synd att de inte hörde dig:)

2012-05-23 @ 22:08:13
Postat av: sofian

gör väl ett nytt försök med att kommentera nu då....



1. Parkera och vända typ. lucky me!



2. Nejnejnej, fick ta en större som var sönder, men fick i allt efter några hopp på den iaf!



3. Den går aldrig över!



4. Minns inte vad jag skulle svara...



5. Slut i huvudet du är......... hahahha



Tro mig, vi skrek till dig också! Men dock bara dom i planet som hörde oss... mongolojder var vi resten av resan.. Menmen, sånt man får ta!



Tänk att vi överlevde du! Stort! Stört! Men nu kan vi prata vaarje kväll nu :D wihio!

Pusspuss min skatt <3 saknar dig så

2012-05-31 @ 11:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0