jag är vid liv

Mor min har varit orolig men det kan lätt bli så.
Jag är ju ganska hel bra annars på att blogga!

Men jag lever och jag kämpar vidare här i härliga Zürich.
Det är maj måndag, jag och min favorit Malin har bestämt
oss för att det är den här månaden vi ska FÖRSÖKA
vara nyttiga och hålla igång med träningen vår.
(För mig är det inget konstigt alls! Men choklad ätande Malin
kan det bli lite knasigt. Men vi har en lösning till hennes choklad ätande)
Vilket är en hemlighet mellan mig & henne!

Sedär, nu blev det lite hemligheter i bloggen också.
OMG - vilken grejj!!!!!!

Någon gång framöver, lite mer i framtiden så ska jag även försöka
vara lite mer seriös och sådär i min fina blogg..

Annars då? Bra med er?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att det händer nåt på bloggen.

För en som vågar vägra facebook:)

2012-05-03 @ 21:51:13
Postat av: Malin

Hahahha du är ju för skön!

2012-05-07 @ 00:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0