idag är det vår dag, sofie & sofia - dagen




(klart det varit seriöst någon gång.... men det är inte alltid!)

Nu kanske ni där hemma i tv sofforna undrar vad Sofie & Sofia - dagen är för något?

Sofia har namnsdag. Jag hade...... Dom valde att sätta in Sonja istället för Sofie....
Vet inte riktigt hur de hade tänkt där?! Det är något jag får googla. Helt klart!
Hur som helst så har VI bestämt att jag fortfarande är kvar där.
Jag borde faktiskt också ha namnsdag.. Det är ju faktiskt stort!

För den delen så är Sofie mycekt finare än Sonja......


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du fick ett grattis i morse, men funderade på följande varför fick du inte ett tredje namn Sonja, då hade saken varit klar.

Grattis till er båda:)

2012-05-15 @ 21:17:19
Postat av: sofian

sonja... vad är det för namn liksom?!

INTE OK!



grattis igen iaf min fina skatt. längtar efter dig så! jag älskar dig <3<3<3

2012-05-15 @ 22:09:19
Postat av: linn

hahaha jag dör, sonja av alla jävla namn, INTE OKEJ! grattis föresten ;);))

2012-05-15 @ 22:15:02
Postat av: MetteMarit

Min granne heter Sonja och likaså hette Mats gamla granne Sonja. Vi får tänka på de två tanterna idag helt enkelt. Men grattis till er också!

2012-05-15 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0