"dagens nyheter"

(hur seriös får man bli egentligen? snacka om att ha tagit många skolfoton i sitt år.... jag smäller av!)

Men jag kan leka vidare. Det är jag ju faktiskt ganska bra på måste jag själv säga!
Dagen Nyheter idag är:

Mina alanya kompisar har landat. Några i natt några i eftermiddag. Vilket innebär
att Sofia, min kvällskompis är hemma. Så nu blir det pratkalas igen! ♥

Annars så vet jag inte... Livet rullar på, träningen och ja. Livet.
Fångar dagen varje dag måste jag säga! Carpe Diem på de.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina du:)

Bra med nyheter, jag vill ha många så jag håller mig uppdaterad;)

2012-05-30 @ 21:38:29
Postat av: Sofian aka spöket laban

wihi, som vi längtat efter varandra!!! :D fin som snus är du också! babybabybaby <3

2012-05-30 @ 23:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0