mitt älskade sverige

Detta inlägg är främst till: Mina familjmedlemmar
(eller någon annan snäll människa där ute....)



Nu när man varit borta från Sverige i två månader så märker
man verkligen hur mycket man saknar den Svenska härliga FETA maten.
Jag saknar mitt onyttiga liv som jag hade dagligen och ja...
Kanske någon skulle kunna vara snäll och skicka ett härligt paket?
Jag kan ju iallfall skriva ner en lista på vad jag saknar allra mest.

1.Djungelvrål
2.Turkiskpeppar
3.CHOKLAD
<3

Nu komer det lite mer svår skickade.....

4. Pizza, typ kebabpizza nr.3 utan kebabkött
5.Ett ton med chips (helst naturchips)
6. Min älskade Mats

Men det bästa av allt hade varit ett paket med alla mina älsklingar.
Hade dock blivit ett stort sådant, men vilken jäkla lyx det hade varit!
Både för er och för mig. Tänk vilken grejj.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Få se om det blir ett stort paket då!

2012-03-07 @ 21:42:43
Postat av: sofia j

packar ner mig själv på en gång!!!!!!!!!!! och en påse chips då!

2012-03-07 @ 23:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0