jag känner mig nu mera kluven

Det är verkligen vår här nu, jag skulle nog mer kalla det svensk sommar.
Vädret är underbart och man vill ju bara ta vara på tiden utomhus!

Tidigare idag bestämde jag mig för att jag och Emelie skulle ta
en härlig promenad i vår solen och ha det mysigt ute..
Jag knatar på där med barnvagen och när vi ungefär är fem minuter
bort från huset så är det första jag ser en ÄCKEL-ÖDLA!!

Lika fort som jag såg den kutade jag hem. Jag både sprang & skrek.
Jag verkligen avskyr dessa små kryp, och det är något som
har visat sig på senare tid. En annan har ju busat om sånt förut!

Jag kommer nog inte våga ta mig ut längre.. För dom verkar vara på hugget nu..
Jag säger då det... Man börjar närma sig 20.....


Kommentarer
Postat av: Hjortinger

Oj oj sansa dig kôlla!! Du skrämmer slag på hela Erlenbach´s befolkning! Ödlan är 100 gånger räddare för DIG!! Låna Emelie´s solbrillor nästa gång du är på promenad (varför de skulle göra saken bättre)?

2012-03-21 @ 22:23:40
Postat av: Mamma

Nu förstår du kanske hur jag har det när jag ser dessa äckel ormar, fasst de är hundra gånger läskigare, en ödla är ju ingenting;)

2012-03-22 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0