jag börjar döda snart

Jag verkligen älskar sverige, det gör jag. Ni anar verkligen inte
(ni som bor där) vilka FANTASTISKA chips ni har där.
Tammefan, ta vara på det. Ät åt mig också!

Dra mig baklänges vad jag saknar ICAs surkräm chips alltså.
Jag skulle kunna döda för att få chips nu.... *inte ok*

Och den som lever får se! När jag kommer hem ska jag äta som aldrig
förr.. Jag ska vara onyttig varje dag, G A R A N T E R A T!
Jag vet att jag har Sofia med mig. Vem mer?

Detta land förstår sig inte på chips kulturen det är jag säker på.



MVH en riktigt chips älskare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är lätt med, håller på onyttigheter varje dag typ:)

2012-03-09 @ 21:54:38
Postat av: sofia j

skitland vi bor i. idioti kallar jag det. vem fan har endast 4 smaker chips och 4 smaker dipp????? sopor. arg nu. vill hem. och vill krama dig. <3

och ja, jag är på, verkigen jätte på!!!

2012-03-09 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0