en snabb uppdatering

Det är endast elva elf eleven days left tills jag är på svensk mark.
 *flikade in lite engelska där* Kan lätt bli så när man bor såhär, ni vet!

Det bästa av allt är att jag ska få träffa er alla. Jag verkligen längtar efter er
(ni vet vilka ni är!) Mina kära vänner från Norge kommer också hem,
jag ska hålla mina tummar & tår på att Sandra också får ledigt.
Då är vi samlade igen, Vi.



Bara att ha känslan att vara när världens bästa familj gör mig glad & lycklig!
Att få kramas med världens bästa pojkvän. Att ha 5 minuter ner till samhället
där världens godaste chips,godis,pizza... ja, allt finns!

Att det onyttiga kan lockas så mycket är ju helt otroligt tycker jag,
jag som sitter här helt utslagen på golvet efter ett hårt träningspass
på ett helt otroligt träningscenter. Där man kan se allt från
det mest roligaste till det mest fantastiska!

Just i detta NU:et är jag först och främst väldigt besviken på mitt älskade Leksand.
Så om jag skulle beskriva hur jag känner just nu är:
Arg,besviken,slutkörd och jag verkligen STINKER svett.
Kanske borde jag ta en dusch?

Och en fråga jag alltid ställer mig själv när jag avslutar ett inlägg är:
Hur intressant var det här egentligen? Lämna gärna ett fotspår.

XOXO annasofieknutsson


Kommentarer
Postat av: sofian

UNDERBART ÄR ORDET!!!!!!!!!!!!!!!

alla samlade <3 då mår jag bra!

(och okej du är lite molgo men kan bortse från det denna gång) var så bra ändå!

puss min skatt, längtar ihjäl mig efter dig!!! <3

2012-03-19 @ 21:35:50
Postat av: Mamma

Ta gärna en dusch:)

2012-03-19 @ 22:01:32
Postat av: Malin

Djurgården <3 mitt älskade djurgården

2012-03-19 @ 22:23:49
Postat av: syster

Du är för rolig alltså! Snart får jag krama dig och då släpper jag dig inte igen!:) <3

2012-03-19 @ 22:51:16
Postat av: Mamma

Nyhet, läste i tidningen idag alla pizzor nu ständga i Rättvik, synd Soffan;)

2012-03-20 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0