jag vill ha november månad

Mitt i sommaren är det och jag säger att jag längtar efter november månad. 
Ni tänker för er själva: Har hon fått nå i huvudet?........

Det kanske jag har. Jag smällde i huvudet några gånger när jag var liten.
Någon gång för mycket.. Någon gång för lite! Huvudet har jag kvar iallafall..
 
Nog om det. Jag vill ha november månad, datum nummer 23 och datum nummer 25.
 
23 november ska jag och kompisarna mina på SHM (swedish house maffia!!!!!)
som är en svensk är en svensk houseproducent- och DJ-grupp som består av
Steve Angello, Axwell och Sebastian Ingrosso. Eric Pryds var en del av
gruppen också.. Men han hoppade tyvärr av.....
(Lite inside information för er som inte har koll på svensk musik). Hö-hö
 
25 november fyller SOFFAN 20 ÅR!!!!!
(då ska jag dricka fisk-shot dagligen...)
 
 

Kommentarer
Postat av: linn

ÅÅÅH KUNGLIG MÅNAD!!!!

2012-06-27 @ 19:45:44
Postat av: Mamma

Som är en svensk är en svensk......jo det blev för många smällar, tror jag......

2012-06-27 @ 20:43:42
Postat av: Sofian

Du jag fick bara tag i tre biljetter såg ja nu... Så hoppas du iaf får en bra kväll hemma! Det kanske visas på tv! Puss

2012-06-28 @ 00:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0