i'm in heaven

Det är strålande sol och jag ska snart ta en promenad i det härliga vädret.
Känner att det är jag värd, minuter för mig själv och bara tänka och förstå att
man faktiskt är här. Jag har inte förstått det ännu och jag kommer nog förstå
att jag har varit här nästa år, eller när jag ska berätta för mina barn vad jag
gjorde när jag var ung..

Att man har ungefär 50 minuter till närmsta alperna är ju helt fantastiskt,
I'M IN HEAVEN! Det är ju helt obeskrivligt..

Jag vill att ni alla ska komma hit och få uppleva det som jag gör för det är
något helt annat från den vanliga vardagen. Det är helt underbart!



Det svåraste som finns är ju självklart att vara ifrån alla där hemma.
Men jag vet att jag blir starkare och växer som människa av det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska veta att vi saknar dig:)

Rättvik finns alltid kvar!

2012-01-15 @ 13:09:49
Postat av: hjortinger

Så fint du skriver!! Det är så vackert där, njut av tiden i Zürich. Det blir nåt att berätta senare i livet! KRAM

2012-01-15 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0