tvåtusenelva

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det har jag garanterat.

Har du några nyårslöften?
Som jag alltid har haft... Att bli vigare!
(men det tråkigaste som finns är ju att stretcha)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon nära vän tror jag, men jag har bekanta.

Vilka länder besökte du?
Turkiet, Schweiz

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 
10juni    4november    13december

Vad var din största framgång 2011?
Min största framgång är att jag åkte hit (till Zürich). Eller?

Största misstaget?
Jag gör aldrig nå misstag jag inte.

Bästa köpet?
Min älskling, iPhone 4 <3

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, chips & fest

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det som jag lever på, mina vänner & min familj.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
"sjung om studentens lyyyyyyyckliga daaaaar"

Vad önskar du att du gjort mer?
Dansat lite extra mycket på kvällarna.

Favoritprogram på TV?
Gissa en gång? HALV ÅTTA HOS MIG.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade min födelsedag på en helt annan plats, med helt andra människor.
Men det blev en mycket fin sådan. Det tackar jag för!


Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 
Så jäkla bra alltså!

Den bästa nya personen du träffade?
Den bästa nya personen jag träffade är ju helt klart min sötnos Emelie. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0