torsdag och snart helg

Denna härliga vecka har gått så fort, vädret har varit toppen och man har haft många timmar ute.
Men vart tog det fantastiska härliga vårvädret vägen idag då? Det är en riktig grå & mörk dag..
Kommer lite regn stänk också. Hoppas på bättre väder imorgon och i helgen.

Torsdagar = dagis för min lilla sötnos, vilket betyder att jag kan sova lite "middag".
Och det tackar man inte nej till, speciellt när man börjar känna sig lite
små sjuk.. Hals & förkylning. Men jag krigar vidare, det är jag bra på nu mera!

Sötnosen sover middag för tillfället (det är därför jag passar på att vara här),
så vi får se vad dagen har att erbjuda idag. Ska iallafall ta en sväng till Migros och
må gud vara med oss idag också. Orkar inte med något D A M P-fall där.

Hoppas ni alla får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0