some love from me

Jag ska börja med att be om ursäkt för att det har varit väldigt mycket DÅTID
på bloggen min, jag ska bli bättre. Jag ska ta mycket kort dom kommande dagarna
och det ska bli mer NUTID. Mycket bilder i stora format, det är de jag gillar!
Sofia Johansson också, det är jag ganska säker på. Eller har jag fel?
Även våra fans & kollegor bort mot Amerika och det hållet...

"They are so famous and so cool!
They have the biggest website (bloggar) in Europe.."

Så säger våra kollegor bort mot Amerika och så dårå.
Man kan ju ganska stolt säga att: "Vi har jobbat länge på det,
det kan ta sin lilla tid och komma till vår nivå...
Men man kan ju alltid försöka. Vi har ju verkligen hjärta för detta!"

-

OBS! Vill ni som läsare ha tips? Kontakta vår agent på -> linncalles.blogg.se


Kommentarer
Postat av: sofian

HAHAHAHAHAHAHAHAH alltså jag dör om och om igen. hahahahah. idoter vi är (mest du då men lite jag med) but i like it, veryvery much! som våra kollegor skulle säga i amerika



2012-01-31 @ 21:39:51
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/
Postat av: linn

hahahahaa nu fattar jhag (fast ändå inte), va i helvete.........................

2012-01-31 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0