självmords tanke nummer två

Den har kommit till mig nu. Jag svär och jag lovar er det!
Tror det inte går att beskriva hur mycket jag hatar mitt liv just nu...
(hahahahaha, så illa är det inte.) Blev ni oroliga? Det blev jag.
Lite skämt och sido sådär en måndag kväll som denna.

Tillbaka till verkligheten:

Att gå runtt med magont efter varje liten sak man äter (typ) är inte okej..
Känner mig uppblåst och allmänt ful. Det är fruktansvärt jobbigt!
Jag har iallfall skrivit till vårdguiden idag så jag inväntar ett professionellt svar.
Magkatarr? Magsår? Gallsten?

Må gud vara med mig.


Kommentarer
Postat av: sofian

du skojar inte alls, eller okej lite kanske. skickar massa luft-kramar. saknar dig så himla mycket, hade jag kunnat hade jag kommit till dig nu, på en gång! (alltså om jag hade haft i alla fall 200 000 och ett ogipsat ben) älskar dig så mycket!

2012-01-30 @ 21:28:32
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0