sådärja, då var man tillbaka igen

Tillbaka till "verkligheten", ligger här i min ny bäddade säng i Zurich. Eller ja, har inget lakan för tillfället men det får fixas imorgon. Är man trött så är man!

Flygresan har gått mycket bra. Känns ändå så fruktansvärt jobbigt att vara så långt hemifrån. Jag har haft det för bra hemma i mitt älskade Rättvik, så man har känt sig lite bort skämd. Bästa veckan på länge, helt klart <3 nu är det bara tre månader kvar lite drygt tills jag kommer dit igen.

Imorgon (idag blir det nu ju) ska jag stiga upp 07.20 och träffa mina efterlängtade trollungar 07.30, ska bli så mysigt att få krama om alla. Hoppas dom känner samma sak bara. hö-hö

Godnatt & sovgott mina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0