nu äter jag rosa tabletter om dagen

Hej mina nära & kära!

 Besökte apoteket idag. Många av er kanske har varit oroliga för min lilla mage?
Hur som helst så har jag fått några andra tabletter som är bra för magkramper(?), dom är
rosa och ser fruktansvärt läskiga ut. Men jag tar dom och hoppas att dom ska hjälpa
mig på traven för en bättre vardag.  

(ännu har dom inte hjälpt tillräckligt mycket, men snart så)

I nu läget känner jag mig som en bitter - ***** / grogghagga eller något liknande!
Men sån får man vara ibland det tycker jag absolut.

Medans sötnosen min sover ska jag passa på att stryka lite,
I'M A NANNY, (inte en super bloggare som många tror)

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas verkligen att de små rosa hjälper, för jag orkar inte med din lilla dumma mage:)

2012-01-31 @ 17:00:15
Postat av: sofian

du glömde "som dom säger i amerika".... inte ok. OCH KLART DU FÅR VARA EN GROGGAHAGGA, hagga på bara så går det nog snart över får vi hoppas :D puss call me tonight babyyy <3 (som dom säger i amerika)

2012-01-31 @ 17:07:51
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0