mittwoch, onsdag

Goddag mina nära & kära! Måste börja med att man hinner med
så otroligt mycket när man är uppe med tuppen sådär på dagarna.
Bara under de timmar som passerat idag har jag och sötnosen
varit till svenska kyrkan på barnsång. Blir bättre & bättre för varje gång!
(hon har lite svårt att leka med andra barn, men det går framåt)

Vi har nyss ätit lite lunch och nu ligger hon och sover middag i pappas säng.
Jag ska passa på att blogga lite (har ju sååå stor blogg nuuuu) hö-hö
och även göra lite nytta i huset så som att tvätta, stryka tror jag
att jag avvaktar med eftersom städerskan kommer imorgon.

ADJÖ SÅ LÄNGE


Kommentarer
Postat av: sofian

du som lär upp na så bra nu tror jag! :)

2012-01-25 @ 13:09:15
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Finns det nåt som heter Blogg SM?????........;)

2012-01-25 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0