jag var världens lyckligaste

Mina nära & kära. Ni skulle sett mig nyss, jag verkligen HETSÅT.
Hade sett fram emot det hela dagen, men nu efteråt mår jag bara illa.
Men jag tror seriöst att det aldrig har varit så gott med chips & dipp..
"I WAS IN HEAVEN" som dom skulle säga i Amerika.
Och det kan jag säga att jag verkligen var...

Men två skålar efteråt är man.... i helvetet typ.
Ungefär så känns det! Men tacka gud att jag inte upplever
detta allt för ofta. Imorgon ska jag för övrigt träna också!

MVH "hetsiga sofie"


Kommentarer
Postat av: sofian

du kanske skulle ta och emigrera till amerika? något att fundera över!

2012-01-29 @ 22:41:20
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snart helg då får du äta mera;)

2012-01-29 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0