jag har haft en fantastisk helg

Redan söndag och jag har haft den absolut bästa helgen på länge.
Jag har varit många timmar ute i det underbara vädret och verkligen
fått känna alpd
often. Jag har njutit varje sekund!

Tänk att man ändå kan hinna med så otroligt mycket på
endast ja, tre dagar. Att hinna med att åka till alperna och åka
skidor, träffa kompisar och ha det super trevligt, äta god
mat och dricka gott vin, ta långa härliga promenader.
Det kallar jag livsnjut på hög nivå!



När jag tänker efter så är ju det här ett helt fantastiskt liv
och fantastiskt bra dagar. Självklart kommer det motgångar i livet...
Men som världens bästa Mamma säger:

"Tänk inte på allt elände som varit
utan på allt det underbara som kommer"


GODNATT & SOVGOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0