it's friday

And I'm in love. Man kan väl inget annat än att njuta av fredagar?
Nu väntas en härlig helg och två efterlängtade sovmorgon(ar).
Man kan väl inget annat än att älska det?



Jag och sötnosen har haft en härlig start denna gråa fredag.
Vi har legat och myst i soffan och tittat på Hitta Nemo, vilken underbar film alltså!
Emelie ligger fortfarande kvar i soffan, middags sömn nu. Tror hon
somnat precis, har hört lite sång utifrån där..
  S Ö T N O S
Medans hon sover gör jag det gamla vanliga, passar på att blogga,
fixar med tvätt och ska bädda rent i min säng.

(För er som är jätte intresserade på vad jag mer ska göra:
Jag ska även duscha håret idag också... Jag har fått för mig något
att det inte är så bra att tvätta håret för ofta, så senast jag tvättade håret
var i tisdag. Härlig barnflicka jag vettni! Men jag är trogen vid mitt löfte.)

PÅ ÅTERSEENDE, TREVLIG DAG!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur känns det med rent hår?

Eller väntar du till i morgon kanske.......:)

2012-01-27 @ 21:17:24
Postat av: Sofian

Vi är duktiga på hårfronten, tvätt på tisdag igen då!

2012-01-29 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0