helgen är redan över

Söndag och här sitter jag med ont i magen och undra vad jag har för fel.
Magkatarr? Bebis? Tarmproblem? Klump? Ja ni vet.. Man undrar ju!
Får ont i magen direkt när jag äter och ja.. jag vet inte alls.

Ny vecka & dag imorgon, då sätter vi igång med det riktiga träningslivet igen.
Varit sjuk i veckan men imorgon så. Då jäklar kör vi!
  T A G G A D.

Har för övrigt tänkt på vad det ska bli av mig egentligen...
Känner mig på topp angående party-livet nu måste jag säga.
Mamma sa att jag antingen blir en "vintant" eller en "grogghagga"
Undrar jag vad som är bäst....


Kommentarer
Postat av: Malin

Groggtant låter hemskt trevligt Sofie!

2012-01-22 @ 21:41:55
Postat av: sofian

bebis <3 (tant sofia vill vara barnvakt)

2012-01-22 @ 23:32:59
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0