det har blivit nytt år, 2012

Nyår har passerat och den sista dagen på 2011 och starten på det nya året firades med fantastiskt sällskap uppe i underbara Tammeråsen. Godan middag och mycket skratt! Bilder kommer senare, var så säkra mina nära & kära.

Jag är så nöjd och glad över de sista dagarna hemma i älskade Rättvik! Jag lyckades få ihop allt jag ville göra, så man kan ju inget annat än att åka tillbaka nöjd & lycklig till Zurich. Nu sitter jag i bilen med min kära mor och ska till Stockholm där det väntas ett härligt dygn med bästa storasyster innan man far vidare till nästa "hem".

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sofian

2012-01-01 @ 19:45:30
Postat av: sofian

blev ett helt fantastiskt slut och en fantastisk början på det nya året! saknar dig redan <3 jag älskar dig!

2012-01-01 @ 19:46:56
Postat av: hjortinger

UNDERBART att få rå om dig några dagar! Många kramar, ha det bra tills vi ses snart igen!

2012-01-01 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0