dagarna bara rusar förbi


Dagarna går riktigt fort måste jag säga. Trots att jag har mina långa arbetsdagar så går dom fort!
Idag har jag varit en riktigt husmor, jäklar alltså. Jag har strukit och dammsugit hela huset.
Plus poäng till Soffan helt klart. Känner mig mer än gullig & snäll idag. Men vad gör man inte?

Vi har även varit ute i tre timmar och bara umgåtts och haft det mysigt tillsammans, lilla Emelie
har nu mera slutat att sova middag så hon håller igång för fullt på dagarna. Inte en lungn minut...

Nu på kvällsfronten har jag hunnit med min efterlängtade träning på det "underbara" träningscentret
här i Zürich, Tiefenbrunnen. 30 minuter på löpbandet och styrka på det, hoppas på träningsverk imorgon.
<3


              Och om fyra veckor kommer bästa Malin hit, jag räknar ner dagarna. Kommer bli så underbart!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra start helt enkelt då!

2012-01-04 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0