-

Igår kom jag på att jag är borta från Sverige en väldigt bra tid, jag menar...
Jag har knappt känt den där kalla svenska vintern. Jag har bara känt -8 grader
än så länge, och det var när jag var uppe i alperna några tusen meter ovanför vattnet.

Men jag som ändå älskar vintern så otroligt mycket har faktiskt inte saknat den
så fruktansvärt mycket.. Mindre än vad jag trodde! Efter några minuter är
jag där. Då är jag vid den absolut BÄSTA vintern -alperna & skidåkning!



Skidlärare i alperna? det vore något för mig det..
(Men då måste jag få Maxis-ponken med mig!)


Kommentarer
Postat av: maxis-ponken

kanske när jag är pensionär

2012-01-17 @ 21:48:18
Postat av: sofian

gött det soffan!

2012-01-17 @ 22:14:13
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0