welcome back

Idag vill jag först och främst sända en tanke till min bästa vän Sofia
som har fått tagit bort gipset efter hela sex veckor. Jag och våra amerikansa vänner säger:
"Welcome back, welcome back"

Vi kanske ska dra upp hur det hela gick till egentligen? En gång för alla, alla för en.

Det var juldagen 2011, Sofia hade druckit några glas för mycket och hon hade även
införskaffat sig ett par nya klackskor som hon skulle inviga denna härliga juldag.
13cm längre blev hon, vilket innebär 178,5 cm lång (hon hade varit en
jätte bland mig och alla schweizare, finns nog inte en kille som är över 170 cm lång)
Jaaa.. Vad mer kan man säga? Det gick ju inte nå vidare bra...
No more alkohol & höga klackskor för Sofia...

Eller alkohol kan du ju få dricka, men vi kan ju köra lite lågt på klackskorna?
P U S S och hälsa foten


Kommentarer
Postat av: sofian

du är bäst! fossingen hälsar så mycket :)

en liten parantes bara - sååååå dragen var jag ju faktiskt inte, det blev jag efter! "ge mig det starkaste du har" hahaha.



ps. jag smäller av! you just kill me, over and over again!! som dom i amerika skulle säga

2012-02-07 @ 15:36:47
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0