snart är det en annan dag

Imorgon är det lördag och jag kan inget annat än att älska det!
Jag är helt hyper över att jag ska få träffa min älskade Malin.



Har för övrigt tyckt att den här veckan har varit för snabb..
Har inte haft någon tidsuppfattning alls, har sprungit hit & dit
för att hinna med allt. Men jag ser allt som ett träningspass!
Idag sprang jag ända uppifrån berget och ner till ja, "marken"...
Emelie satt där och åkte rallybil typ, ganska spännande det med.
(skulle då jag tycka) Sån fart som jag pinade på med, å herre gud!
Om någon hade filmat det där hade vi lätt vunnit pengar på det...
Det är då jag ganska säker på.. Vilken grejj alltså!

Puss & Godnatt mina kära älsklingar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha ........kanske kommer en film nån gång vem vet!

2012-02-03 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0