hemma igen efter en underbar vecka

Som ni förstår och ser så är jag hemma från en fantastiskt skid vecka i Verbier.
Vilken skidåkning det var alltså. Sådant underbart vinterland så det är nå helt
otroligt! Dit ska vi, jag och mina tjej-kompisar. På en riktig skid & party vecka.
Då är vi alla in heaven så att säga! Vilken grej det hade varit alltså.

Jag är så glad att jag är här och får uppleva det här,
skulle kunna göra en TV-serie om det här livet.
Hade nog gått hem hemma in Schweden - Rättvik (*Rightbay*)

Tror ni inte det mina vänner?
*Do you not think that my friends?*

I'm back. Oseriösa Soffan, men jag gillar det. Sofia J gör det också, det vet jag!


Kommentarer
Postat av: sofia j

Klart jag gillar det! Och dig!

2012-02-20 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0