godmorgon världen

Vaknade självmant strax innan klockan tio, det känns helt fantastiskt.
Startade dagen med att läsa om mitt fantastiska namn Sofie, som kommer
från det gregiska namnet Sopheia (Sofia,Sofie) som betyder vishet.

Namnet mitt har varit väldigt populärt märker ju jag, det har som bäst varit på 13:e plast i listorna.
Jaaa.. Vilka det nu är! 2001 var namnet Sofia framröstat som Sveriges vackraste flicknamn av
Aftonbladets läsare.. (Jag känner att Sofie också var med där, det känns som ett enat namn)

Så jag drar en sammanfattning av det här och tycker helt klart att jag och min
bästa vän Sofia ska vara nöjda med våra namn, det ska vi helt klart!



Jaa.. Men sådär då, då fick ni reda på hur jag började min morgon..
B R I S T   P Å   A N N A T


Kommentarer
Postat av: sofian

tycker också det räknas som lika! stolta ska vi absolut vara :)

2012-02-04 @ 11:18:22
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken tur att vi inte döpte dig till Viola!

2012-02-04 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0