framme i underbara verbier

Jag har internet och jag är super duper glad & lycklig. Synd nog att jag inte fick med mig datorn!
Men jag kommer blogga och lägga upp bilder var så säkra mina nära & kära.
Kommer ju dock inte bli lika fint som det brukar, men ni kommer att få se mina dagar och hur jag har det!
(mamma & pappa, vi kan till och med skypa. Glad!)

Längtar till morgon dagen gör jag också, har bara sett allt när det är mörkt..
Men det är obeskrivligt! Dra mig baklänges vad vackert detta ställe är, ni kan inte förstå.
Det är här jag ska ha min "fjällstuga" sen när jag blir stor. *ler & är glad!*

Jag ska ta så många bilder och visa för er vad jag
kommer att få uppleva dessa sju fantastiska dagar!
Jag säger då det: "Home Sweet Home"

Nu ska lyckliga lilla jag sova för natten, godnatt & sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0