är det nu man börjar förstå?

Man börjar sakta men säkert förstå att man verkligen är här,
Jag bor i zürich! Ganska sjukt det med tycker jag?!
Det är så fruktansvärt svårt att förklara hur känslan är
när man tänker på detta... Men här är jag, det är jag ju faktiskt.

Har haft en underbar torsdag, packat klart allt inför
skidsemestern och verbier. Blivit nyklippt och haft myskväll med
världens bästa Malin. Man kan ju inget annat än att le då!
Jag är så glad att hon är här, världens gladaste är jag.



Och dra mig baklänges, IMORGON åker vi till verbier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U N D E R B A R T


Kommentarer
Postat av: sofian

det är faktiskt lite sjukt det!

och så bra att du fick lite fräschare toppar, slipper du ha vitt hår :D hoho! puss ha det bäst i skidbackarna!

2012-02-09 @ 23:48:52
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/
Postat av: sofian

det är faktiskt lite sjukt det!

och så bra att du fick lite fräschare toppar, slipper du ha vitt hår :D hoho! puss ha det bäst i skidbackarna!

2012-02-09 @ 23:49:01
URL: http://emmysofiajohansson.blogg.se/
Postat av: *your brittain friend*

Hey sofie, i'm a girl from brittain.

I really adore your blog, can you please write a little bit more on english so I can understand more of what you are writing?!



Have a good weekend. Bye!

2012-02-09 @ 23:50:56
Postat av: Mamma

Ha det så himla mysigt på eran skidvecka!

Hej hopp i backen:)

2012-02-10 @ 09:56:34
Postat av: Malin

Ha det fantastiskt underbart nu! Synd att dina slitna toppar inte fick följa. Saknar dig så kom hem fort , hälsa alperna!<3

2012-02-11 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0