i was born this way

Nu är jag äntligen igång med min underbara fantastiska träning. Efter några dagars feber är jag back on track så att säga.

Till alla er som gillar dans så kan jag rekommendera afrodans, det absolut härligaste och roligaste träningstypen jag vet.. Man känner sig fri och galen! Kanon grejj alltså. Imorgon tisdag ska jag försöka ta mig till gymmet innan arbetsdagen börjar (dock så vill jag sova) annars får det helt enkelt bli kvällsträning!

Riktigt kul det här med mobilblogg också, har tyvärr inte lyckats fått upp någon bild ännu.. Men jag kämpar på!


Kommentarer
Postat av: sofian

duktig du! känner mig själv också väldigt duktig på träningsfronten, gillar till och med att träna nu, framsteg!!! :) hihi

2011-10-04 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0