jag önskar att ni fick se hur underbart jag har det

 Mitt liv just nu är bra underbart. Jag har nämt det många gånger,men jag nämner det igen
-jag trivs så fruktansvärt bra och har underbara dagar varje dag. Jag dricker vin och
har det allmänt bra liksom. Bättre kan man ju faktiskt inte ha det! Det är vacker
stad och det är en underbar utsikt, helst av allt skulle jag vilja ta hit alla er där hemma.
Jag och min lilla Emelie har verkligen kommit varandra nära, vilket känns
underbart bra. (jag har varit lite orolig för det där)

Men mats.....
När jag är klar med det här så är jag liksom redo för familjelivet och det.
Så lilla du håll dig i kragen, för snart kommer jag. hö-hö


Kommentarer
Postat av: sofian

hahaha, skrämd lillen måste vara nu! (alltså mats) höhö. så glag för att du trivs så bra :D

2011-11-18 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0