vilken härlig måndag, bra start på juleveckan


Jullov för mina sötnosar och idag har vi haft en hel dag tillsammans.
Varit ute i snön och busat och gjort en fin liten ljuslykta som lyser så fint nu.
Jag och Victor har även hunnit med att göra knäck och kola vilket blev kanon gott,
grannarna & städerskan gillade det också. Vilken grej alltså, Svensk traditon är bäst!
Vi har även hunnit med att gjort en mozarella pizza åt söt Victor. Vilken kock han är alltså.
(lite bilder kommer, var så säkra!)

Nu har jag slutat för dagen för en stund sedan och ska göra mig i ordning för kvällen,
då jag ska möta upp bästa Ingrid & Annie för en "hejdå-middag & vi måste ses snart igen" -kväll.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0