tummen har vänt sig neråt, helt klart


Torsdag idag (ni som är lite, ja... och inte riktigt vet) men som sagt, som jag tidigare skrev så var det
ju idag jag skulle träna två gånger. Men jag har bara avklarat en träning! Och kommer nog inte kunna träna
nu på kvälls fronten, då undrar ni varför kan hon inte det? JO. Här i Schweiz / Zürich så får man tydligen inte
träna i träningslinnen, man måste nämligen täcka sina axlar... Smart som jag är så har jag med mig EN underställs tröja, som för övrigt stinker svettt och ligger i tvättmaskinen.. Då är man inte på topp alltså!

Hur skulle ni reagera? Jag menar, varför måste man täcka sina axlar? Dra mig baklänges alltså......


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta en av dina festtopar vet ja:)

Träningen går ju före allt eller......underställströjan hade dugt.

2011-12-08 @ 19:57:25
Postat av: Anonym

Ta en av dina festtopar vet ja:)

Träningen går ju före allt eller......underställströjan hade dugt.

2011-12-08 @ 19:58:22
Postat av: Maarot

Kör i sport-bh bara, ställ märkvärdiga schweizarna mot väggen, testa! Plus dina tights uppdragna till strax under bröstet ungefär, och en tofs på sidan, också tuggar du bubbelgum och lyssnar på poppig musik i öronen så du inte hör vad ägarna på gymmet försöker säga dig. Tror stenhårt på det.

2011-12-08 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0