trött jag blir på mig själv


Här sitter jag med träningskläder och kom precis hem efter ett efterlängtat "träninspass".

Soffan kommer till gymmet  17.53 och ser hur tomt det verkar vara, tänkte för mig själv
"fasen vad lite folk det är idag, vad skönt.." Kollar mig omkring och bara måste fråga när det stänger..
Tror ni inte att det stänger "sech,six,sex" som han sa på alla språk han kunde. BOOOM, där fick jag svaret!
Då blir man faktiskt lite trött och besviken på sig själv att man liksom inte kan titta en extra gång på öppettider.

                                          Man lär sig av sina misstag som man brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Otur du har med träningen hela tiden då, bättre lycka nästa gång med allt, ärm o bara 25 min;)

2011-12-18 @ 20:08:39
Postat av: sofian

åh gud vad jobbigt!!

2011-12-19 @ 11:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0