sådärja, då var träning nr 1 avklarad


Är tillbaka efter en härlig träning, blev löpning och armar på morgonsidan.
Och mitt upp i allt kommer det fram en kille från träningcentret och säger att
man inte får träna i linne... Fråga mig inte varför? Kanske är det en självklarhet
men inte är de då det för mig. För jag menar hemma i Rättvik så tränar många
i träningslinnen.. Eller, har jag helt fel nu? Jag blev helt paff och inser nu att jag
inte har med mig några träningstoppar med armar så jag kan täcka mina muskulösa axlar.

Hur som helst så ligger sötnosen i sängen nu och ska sova lite middag!
Sen blir det bakdags, hon känns lite seg & febrig idag igen.....

Kommentarer
Postat av: sofian

hahahahahhaha

2011-12-08 @ 12:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0