många som undrar, så här kommer det

(en gång för alla, alla för en)

Hur som helst så ser mina dagar ut såhär:

07.00 träffas vi i köket, jag plockar och fixar med diskmaskinen
         fixar lunch-låda till victor.

07.30 klär på min lilla sötnos kläder, då blir hon söt som socker i hennes fina kläder!

07.45 går vi hand i hand jag victor & emelie och vinkar av victor som ska till skolan.

08.00 jag och emelie myser ner oss i soffan och tittar på en film, brukar oftast bli RIO eller Toy Story.

09.00 jag och min lilla sötnos äter frukost tillsammans, oftast. emelie får kolla vidare på film
         medans knutsson's sofie fixar iordning sig för dagens härligheter.

10.00 (ungefär) så är dagen igång på riktigt, vi leker på och har det allmänt bra & mysigt ihop

11.45 ska knutsson's sofie agera kock, så blir det en liten lättare lunch för min lilla sötnos
         sedan blir det att sova middag. då passar jag på att städa undan,stryka och tvätta om det behövs.
         ungefär en halv timme senare är vi redo för varandra igen, då vi oftast brukar gå till någon lekpark.

15.50 dagen och timmarna har gått så fort, dags att gå ut och möta victor som kommer med bussen
         klockan fyra.

16.15 vi tre leker på, brukar oftast bli monster leken.....

17.00 ska knutsson's sofie agera kock ännu en gång då det är dags för middag.

17.30 tack för idag, slut för idag!




Sådär, så ser mina dagar ut måndag - fredag på ett ungefär.
Vi har iallfall så himla kul tillsammans så man kan ju som sagt inte va annat än glad här!
Just det, måndagar och torsdagar är Emelie på dagis mellan 08.30-11.30 då brukar jag
oftast passa på att sova eller eller träna!


Kommentarer
Postat av: sofian

haha du ær så slut i huvudet mænniska!

2011-12-08 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0