ikväll ska jag ha lördagsmys för mig själv


Och det känns helt fantastiskt, att få ensam tid och bara ha det allmänt lungt & skönt.
Eller Emelie ska vara hemma.. Men hon kommer sova vilket känns skönt faktiskt!
Tänkte laga mig en riktig höjdar mat, potatisgratäng & fläskfilè. Är värd det känner jag.
Så jag tänkte skicka en bild till dig Sofia, eftersom du skickade en fin bild på din gourmetmat igår.
Självklart (om det blir bra) så lägger jag upp en bild på bloggen också för att visa mina talanger
för alla mina fina läsare. Jag har ju sån himla stor blogg och sådär nu, så det gäller ju att passa på!

hö-hö... jag får fasen till det ibland jag också.

Kommentarer
Postat av: hjortinger

Jag tycker du får till det hela tiden jag!!Klart du är värd mys och god mat! Kram

2011-12-17 @ 20:23:59
Postat av: sofian

du är kungen på matlagning. ger upp! och flytta till andra sidan sjön vettja :) puss

2011-12-18 @ 01:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0