folket på gymmet verkar inte tycka om mig


Har precis kommit hem från mitt träningspass.. Som jag nämde tidigare fick man ju inte
ha linne på sig, för en man kom ju fram till mig och sa "you must protect your shoulders".
Det har jag rättat till, har fått några t-shirts från bästa Kinna. Inte nog med det...
Jag får inte vara på löpbandet mer än 25 minuter, vad är detta för något? Det var ju inte ens fullt.

                                    Folket på träningscentret har verkligen full koll på vad jag gör,
                                                hur tror ni det känns från en skala ett till tio?

Kommentarer
Postat av: sofian

hahaha, byt träningscenter! ahhaha

2011-12-16 @ 19:55:41
Postat av: Mamma

De håller visst strängt på reglerna, se det positivt vore värre om du bara fick vara där i 10 min;)

2011-12-16 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0