en speciell dag idag


Skrutten min ligger i soffan bredvid och andas på tungt.. Hon är inte 100% frisk!
Stackars lilla sötnosen.
<3 Jag som hade hoppats på en lekdag ute idag, men det
får kanske bli imorgon eller något sådant.

Inte nog med att det är min & Maxis tre års dag, (som jag mer än gärna skulle
vilja vara hemma nu och ha det mysigt med honom. Men nu är det inte långt kvar
tills jag får komma hem till alla nära & kära och underbara älskade Rättviken.)
Blev en lång parantes där.... Men tillbaka till saken, det är ju lucia idag.
Inte här, men hemma i sverige är det de. Ochja, schweizarna har nog inte en blekaste
aning om vad det är för något. Men barnen och jag ska kanske lussa för grannarna...
Och förklara om den vackra traditonen (inte jag, men mamma K.)

Ni som känner mig vet ju vad jag tyckte om några grannar här, så jag HOPPAS
inte det går i uppfyllelse denna "lussegrej"... hö-hö

Kommentarer
Postat av: sofian

glöm för tusan inte kameran om det nu går i uppfyllelse!!!

2011-12-13 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0