borta bra, hemma bäst


Igår landade jag äntligen i Sverige och närmare mitt älskade Rättvik.
På Arlanda väntade världens bästa pappa, syster & pojkvän. ♥

23 december idag, dagen före julafton och allt känns bara så himla underbart!
Som jag längtat efter dessa dagar. Har hunnit med att klippa mig, baka och haft
en underbar familjedag. Vilket var riktigt efterlängtat! Dagen innan julafton brukar
vi på skommars väg 18 alltid klä julgranen, så bilder kommer på det. Min efterlängtade
julskinka med senap & tuttull har jag också fått. Så allt är verkligen på topp.

Det bästa av allt var att jag fick en stund med min älskade Sofia! GLAD SOFIE.

Kommentarer
Postat av: sofian

underbart att träffa dig! bästa julklappen att du är hemma <3

2011-12-24 @ 07:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0