7 dagar kvar tills älskade Rättvik

Det är torsdag och det är bara en vecka kvar tills jag får komma hem till älskade underbara Rättvik. Min älskade familj, min älskade pojkvän, mina älskade vänner, nära & kära och älskade Skommars väg 18. Det känns så himla underbart så det knappt går att beskriva, kommer bli en speciell jul det här. Självklart på ett mycket bra sätt! <3

Min lilla sötnos och jag har en mycket mysig dag tillsammans idag. Inga speciella planer mer än att vi ska gå till Migros och kanske besöka doktorn, igen... Hon är inte på topp alls, stackars lilla Emelie. Men inget väder man vill vara ute i heller, så hon sköter det ändå ganska snyggt måste jag säga!

Pussilipuss


Kommentarer
Postat av: sofian

underbart!!! saknar dig så <3

2011-12-15 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0