so happy


Bilden känns inte seriös för fem öre. Men jag måste säga att jag har verkligen längtat efter
den här Söndagen. Ni vet sista dagen på lovet och Måndag imorgon vilket innebär att skolan
är igång igen och den hemska pendligen till Falun från Falun till Rättvik och om om omigen.
Bättre kan man ju faktiskt inte ha det! Tillbaka till verkligheten och den seriösa Sofie nu.
Lite ironi här och där skadar ju aldrig. Det enda som är positivt med att skolan börjar är
att jag får träffa mina fin fina kompisar i Falun. Fan va bra det känns, nästan för bra!!

Nu är duschen ledig och jag sitter fortfarande i mina svettiga kläder så bäst att jag kilar
in i duschen. Om jag nu orkar? Ska kanske sova otvättad idag.. ÄCKLIGA SOFIE. Hö-hö
/annasofie

Kommentarer
Postat av: sofian!

usch svett sofie, usch!

bilder är rätt så miggit härlig :)

2010-03-07 @ 20:20:13
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0