3 dagar kvar


Redan söndag och jag gruvar mig inför en ny skolvecka. Men det kommer gå kanon fort, bara
skola i tre dagar sen är det påsklov. Så vi får helt enkelt bita ihop dom sista dagarna nu
kompisar!
Och nu är detbara tre dagar kvar till jag ska tatuera mig, gud så jag längatar.
wowowowowowowow..

Och jag kanske ska summera min fantastiska helg? I fredags umgicks jag med min kära pojkvän
Mats. Igår (lördag) var det 18-års firande i Borlänge (och jag hoppas på att bilder kommer).
Så kanske vi ska dra igenom vad jag ska göra idag söndag? Först och främst så blir det
"söndagsträningen" vilket är kickbox som är fantastiskt kul sen mot kvällen är det Johan
Falk och jag hoppas på att få se en skymt av min älskade Joel Kinnaman <3
Men innan det så ska jag ta tag i mitt plugg!
/annasofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0