uppe med tuppen

Trots min tidiga morgon har jag inte hunnit med att visa mig för solen.
Snacka om att jag ser blek och eländig ut... Men det har faktiskt inte
varit kanon väder + att jag har varit sjuk. Så där har vi i och för sig
svaret till att varför jag ser så blek ut. Hur som helst så vill jag ha
mer solsolsolsol!! Men det är väl så här den svenska sommaren är?
Hur som helst så har jag hunnit med att åka moped till utbygården
och ändra om lite jobbtider, så snart är jobbet igång också.. TJOHO
"Pengar rullar in som det ska, de går bra nu"
/annasofie

Kommentarer
Postat av: sofian

och ikväll blir det mys - dubbeltumme!

2010-06-17 @ 17:50:42
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0