studentskiva x2


Och nästa år blir det vår tur, vi 92:or. Då kommer det bli brakfest x1000!

Hur som helst så har min eftermiddag/kväll varit bra, har ätit en hel del god mat
och det sitter alltid fint i magen. Dock så är jag fortfarande sjuk och det är riktigt bad.
Det är nu båda mina öron har kopplat bort sig från min kropp och huvud, det känns som att
det är jag och min egna lilla bubbla som existerar nu. Men det känns ganska så fint det med!

IMORGON KOMMER SANDRUS,JULIUS OCH EMILUS HEM <3
/annasofie


Kommentarer
Postat av: sofian

stackare :(

men du, blir du med ikväll före? om vi ska käka och så kanske? :):) snäääälllla!

PUSS <3

2010-06-12 @ 10:18:37
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0