now we talkin' london agian


No matter if you black or white, som Michael brukar säga.
Jag kör vidare med svartvita kort. Det är snyggt tycker jag. Och ganska fränt.
Idag har jag kommit på att det är Torsdag och inte att det är Måndag.
-jag menar det är ju inte alla dagar man börjar skolan på en torsdag.
Iallfall så vitt jag vet.. Andra skolor börjar då normalt iallafall. 
Gudarskymning, nog blir man lite dagvild/blind nu när man har haft jullov och allt det där.
Idag. Ja, det ser ut att kunna bli en bra kväll/eftermiddag. Det är ju inte alla gånger man
tackar nej till att umgås med mina fin flickor!
/annasofie

Kommentarer
Postat av: ärtan

du är snygg bruden!

kvällen blir toppen, ska bara se till att göra i ordning mig nu :) kiss!

2010-01-07 @ 17:46:31
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0