like the others


Som alla andra nittotvåor så börjar jag också längta tills jag fyller arton.
Nu fyller kompisarna år allt eftersom känns det som.. Men jag får vänta
i 10 måndaer till, 10 MÅNADER. Det är ju helt sjukt att mina föräldrar
har planerat så himla dåligt.. Blir besviken till hundra ska jag säga er!
Hur som helst så tror jag att 2010 kommer bli en riktigt kanon år,
det är då allt det där roliga händer. Jag menar det är då vi 92:or
börjar leva livet så att säga.. Fyller arton. Krogen. Körkort.
Inte bara det, jag ska få uppleva en hel del andra saker också ska
jag säga er. Som att åka utomlands med kompisar (partyställe) och
få uppleva Peace And Love för första gången. Se på fan, dra mig
baklänges vilket år det kommer att bli. J A G   L Ä N G T A R ! ! !
/annasofie


Kommentarer
Postat av: sofian!

AWESOME!

2010-01-10 @ 22:50:32
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0