i will try


Äntligen Tisdag. Det är soligt och jag hade faktiskt tänkt
mig en skoterdag med min kära vän Linn.
Men jag tror det rinner ut i sanden, det är hur kallt som helst
och jag är forfarande inte riktigt frisk.
Men andra planer tackar man aldrig nej till..
Det ser ut att kunna bli en bio med kompisarna!
-sherlock holmes, där man också får se våran älskade Jude Law så det kan
man ju självfallet INTE tacka nej till.
Nej nu ska jag ta mig i kragen och se till att det blir någonting av den här "förmiddagen".
/annasofie


Kommentarer
Postat av: ärtan

soffan, soffan - du är ett geni! LÄNGSKIDOR I HELGEN LÅTER HELT AWESOME! :D

och tro mig, du förstår allt på bloggis snart :)

2010-01-05 @ 13:31:16
URL: http://crazypersonsayswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0