i say burr, it's cold in here

it's must be some problem in the atmospheres. Känns som att det stämmer ganska bra!
Jag kan forstsätta att säga som jag brukar - "detta är också ett tecken på att världen
kommer gå under 2012."
Bara två år kvar då.. Jag hinner iallfall ta studenten och
kanske hinna jobba i Norge ett tag. Hur som helst är det fortfarande minusgrader
och det är för kallt nu. Man kan knappt gå ut och få lite friskluft! Faktiskt rätt skönt
det med.. Sitter i sängen och lyssnar på Ellie Goulding & Erik Hassle - Be Mine,
jag kommer aldrig att tröttna på låten. Helt klart den bästa hittills!
Nej nu ska jag lyssna vidare och försöka göra något åt mitt rum.
/annasofie


Kommentarer
Postat av: sofian

HAHA. NÖRD! världen kommer INTE gå under 2012! hehehe :D

2010-01-09 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0